| Site Home |
Help
Search
Members
Calendar
|
| Welcome Guest ( Log In | Register ) | Resend Validation Email |
|
|
| Pages: (2) [1] 2 ( Go to first unread post ) | ![]() ![]() ![]() |
| britteke |
Posted: November 03, 2009 09:36 pm
|
|
Forum Freak ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 800 Member No.: 2 Joined: October 26, 2008 |
Met dit weer niet veel volk zeker?Of was het droog weer in Gooik
-------------------- |
| lindsey1984 |
Posted: November 04, 2009 09:21 am
|
![]() Heavy Poster ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 62 Member No.: 43 Joined: July 14, 2009 |
Ben thuis gebleven. Het water viel met bakken naar beneden
-------------------- ![]() |
| David |
Posted: November 04, 2009 11:42 am
|
![]() Forum Freak ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Instructeurs D'hoeve Posts: 859 Member No.: 21 Joined: November 12, 2008 |
Twas geen weer,kben s'avonds wel is binnen gesprongen om ene te gaan drinken .
|
| chadia |
Posted: November 04, 2009 12:46 pm
|
|
Forum Freak ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 229 Member No.: 4 Joined: October 26, 2008 |
Ewel, ik was er en aangezien we maar met 4 waren (Cindy, Linda,Eric en ik) hebben we één groep gevormd en zijn we dus bij de D's gaan lesvolgen.
Was voor mij een beetje afwachten met de hond van kleine Linda en Kiko maar geen één van de twee heeft ook maar iets van zich laten horen dus was voor Fowley ook alles ok. Hij was wel zenuwachtig maar hadden dan ook niet veel gewandeld op voorhand dus hij zat bomvol energie en de eerste oefening was een blijven liggen terwijl wij allemaal op het platformpje bovenop de trap moesten gaan staan. Dat vond Fowley maar iets verdacht De volgoefening was ok (moest wel goe nadenken over mijn parcours) De plaats hebben we nu gedaan tussen de flessen. Voor Fowley ook iets helemaal anders dan tussen kegels. hij ging naar zijn plaats maar niet tussen de flessen maar ernaast. Los volgen was ook goe. Eigenlijk best wel een goeie les! Ben content |
| DetobelKris |
Posted: November 04, 2009 02:32 pm
|
![]() Administrator ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Admin Posts: 838 Member No.: 1 Joined: October 26, 2008 |
Dacht ook te komen, maar het regende te hard.
@ David dus ge hebt geen les gegeven ? Foei enkel en alleen maar drinken, terwijl de rest zich in de regen maar zit uit te sloven lol -------------------- |
| DetobelKris |
Posted: November 04, 2009 02:40 pm
|
||
![]() Administrator ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Admin Posts: 838 Member No.: 1 Joined: October 26, 2008 |
En Petra die heeft les gegeven ? -------------------- |
||
| britteke |
Posted: November 04, 2009 05:17 pm
|
|
Forum Freak ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 800 Member No.: 2 Joined: October 26, 2008 |
Dat denk ik wel dat Petra les gegeven heeft.Ik kom hééééél misschien zaterdag met Fara langs.Als ze het uithangt ga ik bij de pups trainen met mijn konijn
-------------------- |
| DetobelKris |
Posted: November 04, 2009 06:08 pm
|
Is wel leuk de plaats is doen tussen de flessen. Zou wel is benieuwd zijn wat Gina zou doen.
-------------------- |
| chadia |
Posted: November 04, 2009 06:49 pm
|
|
Forum Freak ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 229 Member No.: 4 Joined: October 26, 2008 |
Twas echt wel "hondeweer" maar wou vooral martine eens aanspreken over die bachbloesems en was er dan toch dus heb dan meegedaan met de D's.
We hebben wel geen vol uur les gehad maar was toch blij dat ik meegedaan had. Twas weer eens een test voor Fowley met twee honden die hij niet kent. |
| lindsey1984 |
Posted: November 04, 2009 06:56 pm
|
![]() Heavy Poster ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 62 Member No.: 43 Joined: July 14, 2009 |
Blij te horen dat de les zo vlot ging Chadia.
-------------------- ![]() |
| David |
Posted: November 04, 2009 06:56 pm
|
![]() Forum Freak ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Instructeurs D'hoeve Posts: 859 Member No.: 21 Joined: November 12, 2008 |
Neen ik heb geen les gegeven,
Ben trouwens tegen 21u30 langs geweest en luc heeft de les gegeven. |
| britteke |
Posted: November 04, 2009 07:07 pm
|
||
|
Nu kan ik niet meer volgen -------------------- |
||
| chadia |
Posted: November 04, 2009 07:14 pm
|
|
Ewel , toen ik toekwam was martine les aan het geven aan de pups denk ik ..en daarna heeft Luc lesgegeven aan de D's waar ik dan ook bij was.
Mijn verslag van de les staat op mijn blog... @Katrien: ge moet uwe blog ne keer bijwerken ze |
| chadia |
Posted: November 07, 2009 11:47 am
|
|
Tis hier zo stillekes...
|
| britteke |
Posted: November 07, 2009 05:40 pm
|
|
Ik vind ook dat het stilletjes is op het forum.Misschien kunnen Katrien en Darkwolf eens foto's van hun hond plaatsen zodat wij commentaar kunnen geven
Ik weet niet of ik vanavond kan komen,wacht nog op Ashley hare babysit -------------------- |
Pages: (2) [1] 2 |
![]() ![]() ![]() |