Powered by Invision Power Board

Reply to this topicStart new topicStart Poll

> creche in Wilrijk
britteke
Posted: June 04, 2009 04:21 pm
Quote Post

Forum Freak

Group: Members
Member No.: 2

Er is weer iets gebeurd in een creche.Mijn vriendine is onthaalmoeder en kreeg deze middag telefoon van kind en gezin om deuren vast te doen en geen vreemden binnen te laten.Er is in een creche een man neergeschoten.Meer weet ik nog nietHet is in het Antwerpse in Wilrijk

--------------------
user posted image
PMEmail PosterUsers Website
DetobelKris
Posted: June 04, 2009 06:36 pm
Quote Post

Administrator

Group: Admin
Member No.: 1

QUOTE (britteke @ Thursday, Jun 04, 2009 04:21 pm)
Er is weer iets gebeurd in een creche.Mijn vriendine is onthaalmoeder en kreeg deze middag telefoon van kind en gezin om deuren vast te doen en geen vreemden binnen te laten.Er is in een creche een man neergeschoten.Meer weet ik nog nietHet is in het Antwerpse in Wilrijk

Nee, was een vader die zijn kinderen naar de creche deed, en plots word hij aangevallen door man in zwarte lange jas. Hij heeft paar snijwonden geloof ik. De dader is ontsnapt per fiets. Wilt precies Kim De Gelder nadoen.

Politie is zoekactie gestart met helikopter maar nog altijd geen spoor.

Hoe zit het trouwens met die zwarte camionette dat in de buurt van Zottegem enzo die kinderen wilde ontvoeren ? zijn die al gevat ?

--------------------
WE ARE BORN TO CHANGE HISTORY
user posted image
user posted image
PMEmail PosterUsers WebsiteMSN
Nele
Posted: June 04, 2009 07:00 pm
Quote Post

Forum Freak

Group: Members
Member No.: 38

Ik snap die mensen echt ni hé !! Ik word daar zo ongelooflijk razend van hé
PMEmail PosterUsers Website
KaTriEnEmIe
Posted: June 04, 2009 08:38 pm
Quote Post

Forum Freak

Group: Instructeurs D'hoeve
Member No.: 31

Ne mens zou schrik krijgen om nog buiten te komen.
Dat onderzoek met die zwarte auto daar hebben ze nog altijd geen dader.
Ik begrijp dit ook niet, waarom bestaan er zulke mensen???
PMEmail Poster
David
Posted: June 05, 2009 10:14 am
Quote Post

Forum Freak

Group: Instructeurs D'hoeve
Member No.: 21

Ga hier voor één keer is geen inteligente bijdrage leveren.

Als ze kim de gelder, marc dutroux en consoorten is op de grote markt in brussel zouden zetten en alle dagen een vingertje of een teentje afknippen en net genoeg water geven zodanig dat ze net niet uitdrogen, ik denk dat we van de slag van alle 'copycatchers' zouden vanaf zijn.
Waarom een zeemzoete behandeling van zulke kastaars ?
back to basics met zulke mannen !

Trouwens wij hier in de winkel krijgen we van de raadsheer van de politie de laatste 2 jaar steeds de raad om iedere dreiging direct sereuis te nemen,maw als ik instinctief aan een klant voel hier klopt iets net (lange vest in de zomer,wagen elders geparkeerd dan op onze parking,gesloten houding,...) Op 3 x controle op identiteit te laten uitvoeren waren ze eenmaal gewapend (mes) en werden er bij 2 van de controles' gezochten' gevonden.
De passieve en actieve veiligheidsmaatregellen die wij hier getroffen hebben, dat is echt wel indruk wekkend.

Als men vroeger op straat liep alleen dan kwam er is een ambetante zatte tegen u leunen, den dag van vandaag hebben die ,kolachnikov's bij ,dragen ze jagersmessen en hebben ze meestal nog een 'gevechtstraining' achter de rug ook.
PMEmail Poster
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

Topic Options Reply to this topicStart new topicStart Poll